wtorek, 14 listopada 2017

Tradycyjnie czy nowocześnie?

Nie, nie będzie o gotowaniu :) 
Chociaż pośrednio owszem. A to za sprawą przepiśników, jakie robiłam ostatnio dla księgarni Agrafka. Pierwsze dwa - jeden bardziej tradycyjny, z tekturkami sztućców, papierami GP, drugi - z papierów UHK z fantastyczną grafiką od Janet. Oba na bazach z Fabryki Weny, tekturki również stamtąd :) Mi się bardziej podoba ten drugi, a Wam?
Niestety zdjęcia niespecjalne, ale już ich nie poprawię, bo przepiśniki podróżują już do Leszna.
Tradycyjnie:

 Nowocześnie:
 

6 komentarzy:

  1. Świetny przepiśnik:) A przy okazji przypomniał mi, że mam gdzieś zachomikowany zapas papierów w owocki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie dobrane kolory;) bardzo mi się podoba przepiśnik;)

    OdpowiedzUsuń
  3. rewelacyjnie wykonane! fajnie dobrałaś kolory i dodatki. Bozdrawiam Blanko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super :) Świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie jedna i druga wersja jest świetna. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oba przepiśniki są super! Świetnie dobrałaś dodatki :DDD.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!