wtorek, 25 kwietnia 2017

Lilie na ślub

Kartka zrobiona ekspresowo przed wielkanocnym wyjazdem. Kwiaty zrobiłam już dawno z białego papieru czerpanego (z wykrojnika APS Craft Lilie + tusz Latarni Morskiej). Wykorzystałam też mój nowy nabytek - wykrojnik Marianne Design - Bride & Groom LR0345. Papiery oczywiście z Galerii Papieru, baza kartki i pudełko ze sklepu Rzeczy z papieru. Oprócz lilii wykrojnikiem APS Craft wycięłam też ażurowe liście czereśni.




I jeszcze pudełko - prosto ozdobione, napis od Mosi.


egoCraft - wyzwanie #5 - W tym wyjątkowym dniu
Papier czerpany - wyzwanie 3#  Zaskocz nas
http://apscraft.blogspot.ie/p/stworzone-z-apscraft.html

12 komentarzy:

  1. Śliczna karteczka a lilie są piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kartka, a lilie cudowne :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny komplet, lilie wyszły rewelacyjnie :)
    Dziękujemy za udział w zabawie Stworzone z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny komplet. Kwiaty cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie i delikatnie! Ażurowe listeczki rewelacja!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo pasują tutaj te lilie.
    Życzę powodzenia w wyzwaniu egoCraft.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Czarująca praca a lilijki fantastycznie wykonane :) Dziękuję za wspólną zabawę z APScraft :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne lilie. Moje ulubione. Dziękuję za udział w zabawie z APScraft.
    Karolina DT

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny komplecik :)
    Dziękuję za udział w zabawie na blogu egoCRAFT.pl :)

    OdpowiedzUsuń
  10. podoba mi się - taka delikatna ! I pęknie wyszły Ci lilie !!
    dziękuję za wspólną zabawę z APScraft!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny komplecik!! Dziękuję za udział w wyzwaniu na blogu Papieru Czerpanego!! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!