poniedziałek, 13 czerwca 2016

Patchwork #1

Koniec roku szkolnego za pasem, a ja zamiast kończyć album "dziękczynny" zarobiona jestem pracowo niemożebnie :/ Dobrze, że niedużo pracy przy albumie zostało, to może skończę do 24. :) A na razie kartki zrobione niedawno, jak jeszcze miałam czas na kartkowanie :)
 
Staram się ostatnio zużywać stare papiery, żeby zrobić miejsce na kolejne. Już jakiś czas temu natknęłam się na zapomniany arkusz z kolekcji Tea Time Craft and You Design, tylko nie miałam na niego pomysłu. W końcu wpadłam na pomysł patchworku. Świetnie dopasowała się do niego kolekcja Avonlea od UHK Gallery. Zrobiłam dwie kartki, poniżej pierwsza z nich. 
Tekturkę z Eko-deco potuszowałam tuszem Latarni Morskiej, którym potuszowałam też biały papier czerpany Namaste, żeby zrobić duży kwiat na kartce. Listki wycięłam z zielonego papieru czerpanego Namaste i lekko potuszowałam brązowym tuszem.

Byłabym zapomniała - serdecznie witam nową obserwatorkę - mam nadzieję, że zostaniesz na dłużej :)





Wyzwania:
- It's Just Fun - #22 - z tekturką
- Fan papieru czerpanego Namaste - czerwiec
- Scrap-ścinki - wyzwanie #6 -kolory 
 

8 komentarzy:

  1. Prześliczna:) Bardzo delikatna i elegancka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dal mnie subtelna i romantyczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna karteczka, bardzo dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna!!! Ślicznie to wszystko wymyśliłaś, bardzo mi się podoba kompozycja i ten pomysł z patchworkiem :DDD.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna kartka i piękne kwiaty! Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za wspólną zabawę na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za udział w zabawie na blogu It's just fun!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajna kartka :) Dziękuję za udział w wyzwaniu It's just fun :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!