czwartek, 30 czerwca 2016

Album dla wychowawczyni

Kibicujecie naszym? Ja żeby się aż tak nie denerwować meczem, postanowiłam pokazać Wam album dla wychowawczyni mojego młodszego syna, który skończył trzecią klasę szkoły podstawowej. Przygotowałam prosty album ze zdjęciami dzieciaków z różnych uroczystości i wycieczek z 3 lat nauki. W albumie znalazła się też lista wszystkich dzieci, a na końcu ich wspólne zdjęcie i pamiątkowe podpisy. Użyłam bazy 15-kartkowej 20x20 cm ze Studio75 i okazało się, że wyszedł niezły grubasek. Z tego powodu na okładce zmieściły mi się tylko w miarę płaskie kwiaty ze stempli (inaczej album nie wszedłby do pudełka).
Zdjęcia robiłam na raty, a finalną wersję (ze wstążkami na sprężynach) w ferworze przygotowań do pożegnania 6-klasistów (starszy syn) i zakończenia roku w końcu zapomniałam sfotografować... 




Przykładowe kartki ze środka:



Chciałam, żeby przechowywanie albumu nie sprawiało kłopotu, dlatego pudełko (ze sklepu Rzeczy z papieru) zostawiłam w zasadzie nieozdobione, jeśli nie licząc napisu ze sklepu APScraft i pięknych papierów GP oczywiście :)


Rzutem na taśmę album zgłaszam na wyzwanie #5 Craft Passion - kolor fioletowy.

10 komentarzy:

  1. Uwielbiam tu zaglądać, zawsze coś co mile zaskoczy i poprawi humor! Podziwiam i pozdrawiam cieplutko <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym zostać nauczycielką tylko po to, by dostać kiedyś takie cudeńko... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna kolorystyka. Całość świetnie dopracowana;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny album :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Craft Passion.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały albumik! piękna kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet! dopracowany w każdym detalu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny album:) swietna pamiatka :) podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!