poniedziałek, 14 grudnia 2015

Candy i wymianka tagowa - podsumowanie

Powoli odrabiam zaległości - dzisiaj chwalę się cudownościami, które dotarły do mnie jakiś czas temu, ale nie było kiedy ich pokazać.

Pierwsze z nich to efekt udziału w wymiance tagowej w scrapcafe. Otrzymałam 3 wspaniałe tagi. Możecie mi zazdrościć :)


I jeszcze różności wygrane w candy u Katlus:


Kusi mnie wypróbowanie stempla z laleczką, ale nie wie wiem, kiedy znajdę na to czas. Może w święta się uda? Nie omieszkam się pochwalić :)

5 komentarzy:

  1. gratuluję, a tagi są cudne
    pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdrościmy, zazdrościmy - tagi są cudowne!
    I ciekawi mnie twoja zabawa z laleczką. :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście tagi przepiękne, a wygranej tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję wspaniałych prezentów.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!