piątek, 28 sierpnia 2015

Witaj na świecie maleństwo!

Wykrojniki Craft Passion są jednymi z moim ulubionych. Nie mam wprawdzie ich serwetek (jeszcze :) ), ale dysponuję gałązką i niezłą kolekcją napisów. Na poniższej kartce swój debiut u mnie ma jeden z dwóch najnowszych nabytków - napis Witaj na świecie maleństwo!
Kartkę wykonałam z papierów Celebration - maja i czerwca. Kwiaty tym razem wszystkie gotowe, a ażurowe małe listeczki wycięłam wykrojnikiem Nellie's Choice wygranym u Reni. Napis wycięłam dwukrotnie i skleiłam, przez to zrobił wyraźniejszy.


 

- wyzwanie #5 Dream Craft - Pastelowa pamiątka dla dziecka

- Pracownia Rękodzieła Szok - #25 Happy Pastels!
- wyzwanie #8 Skarbnicy Pomysłów - Monochromatycznie (oprócz białego wszystko jest w odcieniach zieleni)

14 komentarzy:

  1. Piękna kompozycja,zachwyciła mnie kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodka, urocza i delikatna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładna :)
    Bardzo dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Skarbnicy Pomysłów!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne kolory, całość prezentuje się przepięknie :) Dziękuję za udział w wyzwaniu Dream Craft :)
    P.S. Też sama chętnie korzystam z tych papierów w swoich pracach ślubnych czy dziecięcych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kompozycja :) Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu Pracowni Rękodzieła SZOK :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna i taka kwiecista :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Dream Craft

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie wyszła :) Delikatna i dopracowana :)
    Dziękuję za udział w wyzwaniu PR SZOK
    Pozdrawiam serdecznie, Padoriaa

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!