sobota, 25 kwietnia 2015

Mapkowa

Mam ostatnio przestój w kartkowaniu, ale bynajmniej się nie nudzę - mój Młodszy dba, żebym się nie nudziła. "Zafundował" mi jazdę karetką do szpitala (na szczęście nie na sygnale) i dwudniowy pobyt na oddziale neurologii, z którego "uciekliśmy" na własne żądanie. Nieźle, prawda?

A poniżej kartka, która powstała przed powyższymi atrakcjami. W całości z papierów UHK Gallery, inspirowana mapką Cardabilities #121.

 
 
 

Mapka:
http://cardabilities.blogspot.com/2015/04/sketch-121-design-team-reveal.html

Sponsor wyzwania:
https://www.diesrus.com/

9 komentarzy:

  1. piękna karteczka, oryginalne kolory! mam nadzieję, że z młodym wszystko dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, dzięki :) Choć czeka nas mała pielgrzymka po lekarzach, ale już na spokojnie i bez szpitalnych warunków.

      Usuń
  2. Fantastyczne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna karteczka :) Pozdrawiam Serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Your work is so pretty! Thanks so much for joining in at Cardabilities!

    OdpowiedzUsuń
  5. I love your card, the colors you used look so pretty together. And i love that leaf die you used too. Thank you for sharing your card with us on the Cardabilites sketch challenge this time and hope to see you again.

    OdpowiedzUsuń
  6. MAM NADZIEJĘ ŻE WSZYSTKO JUŻ OK!!!!
    kartka bardzo ładna
    zapraszam do siebie na candy
    http://otwartaszuflada.blogspot.co.uk/2015/04/slubne-candy.html
    pozdrawiam Cie serdecznie
    Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  7. to miałaś "atrakcje"! Oby to nie było nic poważnego!
    Baardzo podobaja mi się Twoej kwiaty, wyszły bardzo oryginalnie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i wszelkie komentarze! / Thank you for your comments!